آموزش سئو اینستاگرام برای دیجیتال مارکتینگ

د

 

استفاده از سئو برای اینستاگرام مطمئنا افزایش بازدید و بعد کیفیت فروش را بالا میبرد.

همانطور که همه با این برنامه آشناییت داریم این شبکه اجتماعی صرفا برای به اشتراک گذاری عکس های زیبا یا عکس های شخصی توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر راه اندازی شد که به میزانی نظر مخاطبان را جذب کرد اما بعدها با در نظر گرفتن آپدیت های مختلف و امکان اشتراک گذاری ویدئو و استوری و کلی امکانات دیگر در حال حاضر یکی از پربازدید کننده ترین شبکه های اجتماعی است.

Source: http://pheromonesinc.com

 

و تاثیر فوق العاده برروی ارتباطات گذاشته و این ارتباطات پیشرفته و بدون نقص تاثیر عجیبی بر صنعت بازاریابی گذاشته است.

آموزش سئو اینستاگرام: افزایش بازدید و ممبر

سئو اینستاگرام خیلی شبیه به سئو سایت نیست و قابلیت بهینه کردن را ندارد. سئو اینستاگرام بر حول محور پست های با کیفیت, مطالب و کپشن های جذاب و استفاده درست از هشتگ هاست.

هشتگ ها بسیار مهم هستند زیرا زمانی که کسی مطلبی را در اینستاگرام سرچ میکند اولویت با پست هایی است که با این موضوع هشتگ پست شده اند, که البته برای اینکه بفهمید بهتر است از چه هشتگ هایی در کپشن استفاده کنید هم برنامه هایی در گوگل پلی موجود است هم در هنگام نوشتن هشتگ خود اینستاگرام هشتگ ها را به شما نشان میدهد تا کارتان راحت تر شود.

تولید محتوای منحصر به فرد

مطمئنا مخاطبان همیشه دنبال محتواهای خاص و جدید و البته به روز میگردند پس بنابراین اگر بتوانید محاواهایی با کیفیت و خاص به خودتون ارائه بدید مخاطب را جذب خواهید کرد لازمش فقط مقداری خلاقیت است که اگر خودتان هم از پس این مورد برنمیایید متوانید از اینفلوئنسرها استفاده کنید.

و به روز بودن در این قسمت باید سعی کنید مقداری از مطالب صفحه را با روز پیش ببرید نسبت به اتفاقاتی که در جریان است یا موضوعاتی که سر زبان ها میوفتد و بحث درمورد آنها زیاد است, این مسیر میتواند به بیشتر بازدید داشتن صفحه کمک کند.

یا میتوانید تعامل صفحه را با صفحات دیگر و مخاطبانشان بالا ببرید. فالوو کنید لایک کنید و جواب های دسته اول برای نظرهاشون داشته باشید.

برندسازی

برند ساختن در اغلب موارد اعتما مخاطب را برای شما به همراه دارد.

به منظور که شما اضافه بر رعایت کیفیت محتوا, صداقت را هم در صفحه خود ضمیمه کنید.

سعی کنید همه چیز را به بهترین نحو در اختیار مخاطب قرار دهید.

و در نتیجه تمامی این صحبت ها سعی کنید میزان سرچ شدن پیجتون, به اشتراک گذاشتن آن, لایک کردن, کامنت گذاشتن و استفاده از لینک های اختصاصی بالا برود و روز به روز افزایش داشته باشد و همچنین همیشه از یک روش تکراری برای افزایش نشانه های سئو استفاده نکنید سعی در تغییر آن داشته باشید.

حتی میتوانید از لینک مخصوص به خودتون در قسمت بیو هم استفاده کنید و در کپشن از مخاطب بخواهید که برروی آن کلیک کند. مثلا میتوانید از لینک هایی برای آموزش بیشتر یا صفحه های دیگر شبکه های اجتماعیتون استفاده کنید. اما این را بخاطر داشته باشید که این لینک ها را فقط و فقط میتوانید در قسمت بیو اینستاگرام ذکر کنید.ر اینجا شروع به نوشتن کنید…

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *