پخش استوری اینستاگرام فقط برای دوستان نزدیک

مطمئنا تا به الان کاملا با قسمت استوری اینستاگرام آشناییت پیدا کرده اید و به خوبی قابلیت های آن را شناخته اید اما در این مقاله میخواهیم از قابلیت جدیدی در استوری صحبت کنیم که قطعا میتواند تغییر زیادی در زمینه ی شخصی سازی اکانت ها و خصوصی کردن یکسری از استوری ها داشته باشد.

به عبارتی میتواند گزینه ی نزدیکی به قسمت پنهان کردن اشخاص در استوری باشد,با تفاوت اینکه این لیست همیشه در قسمت دوستان نزدیک شما باقی میماند.

همانطور که در یکسال اخیر مشاهده میکنید اینستاگرام با وجود اینکه محبوبیت خیلی زیادی میان کاربران تمامی شبکه های اجتماعی از جمله توییتر, اسنپ چت, فیس بوک و…….. دارد باز هم دست از بهتر شدن نمیکشد و تا قسمتی همین آپدیت ها است که مردم را بیشتر جذب یک شبکه ی اجتماعی میکند.

و نسبت به همین معروفیت و گسترشی هم که داشته میزان استفاده اکثریت از این شبکه بسیار بالا رفته, و از همین جهت کم کم شاهد خرید و فروش صفحات موفق اینستاگرام هستیم و همچنین پلتفرم هایی ار جمله socialtradia شکل گرفتند تا در این راه با شما باشند و شما را به آسانی در موقعیت درست قرار دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ اینستاگرام از سال پیش به دنبال تغییراتی در سطح اپلیکیشن خود برای طراحی مجدد لیست دوستان بود که در اخبار از آن با نام Favorites یاد شد.

حالا بعد از گذشت زمان زیادی از معرفیاین طرح اولیه فرضی، از  اپلیکیشن خود رونمایی کرده و نام آن را «دوستان نزدیک» گذاشته است؛ تا شما به راحتی بتوانید به صورت کاملا خصوصی یکسری از لحظات خوش یا هر استوری ای که دوست ندارید یکسری از افراد آن را ببینند را با نزدیکانتون به اشتراک بگذارید.

برای تست چگونه انجام دادن این ویژگی جدید, تلفن خود را بردارید به بخش استوری اینستاگرام خود بروید یک عکس یا ویدئو بگیرید وقتی که عکس یا ویدئو گرفته میشود حالا متوجه یک دایره سبز رنگ با نشانه ستاره بر روی آن میشوید وقتی روی آن علامت کلیک کنید میتوانید لیستی به عنوان دوستان نزدیک خود تهیه کنید.

آیا گشتن به دنبال دوستان نزدیکتان میان تمامی فالوورهایتان سخت است؟ نگران نباشید اینستاگرام در تبی جدا فکر این مسئله هم کرده است و نسبت به عملکرد شما و فعالیت های گذشته شما با دوستانتان برخی افراد را برای اضافه کردن به گزینه دوست نزدیک پیشنهاد میکند.

تقریبا میشه گفت نسبت به زیاد بودن فعالیتتون با یک دوست یا خانواده آنهارا در یک تب جدا ذخیره نگه میدارد.

بعد از انتخاب دوستان نزدیک، کافیست مجددا روی دایره سبز رنگ بزنید تا استوری تنها برای این افراد ارسال شود؛ بعد از انجام این کار، افرادی که در این لیست قرار گرفته باشند، دور عکس پروفایل شما در بخش استوری‌ها، یک دایره سبز رنگ خواهند دید که نشان می‌دهد شما آنها را در این لیست قرار داده‌اید.

از طرف دیگر، افرادی که وارد این لیست می‌شوند یا از آن حذف می‌شوند هیچ اعلانی دریافت نخواهند کرد.

احساس میکنم بار دیگر این برنامه حرفه ای بودن خود را در جذب مخاطب به کاربران نشان داده است. دیگه چی بهتر از یک حریم حفظ شده.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *